Ιδέες για λίστες που πρέπει να κάνετε για να οργανώσετε τη καθημερινότητά σας

από - 2:20 μ.μ.

Ιδέες για να οργανώσετε την καθημερινότητά σας

Καλησπέρα φίλες μου! Ελπίζω να είχατε μια υπέροχη μέρα!

Σήμερα θα σας μιλήσω για οργάνωση, και πιο συγκεκριμένα για οργάνωση ιδεών.

Ξέρω πως υπάρχουν πολλές γυναίκες εκεί έξω που λατρεύουν τα ημερολόγια και έχουν πάντα ένα μαζί τους ώστε ανά πάσα στιγμή να σημειώνουν ιδέες, λίστες με πράγματα που έχουν να κάνουν και οτιδήποτε άλλο χρήσιμο. Ε λοιπόν, είμαι μια από αυτές. Έχω πάντα το ημερολόγιό μου μαζί μου και σημειώνω κάθε τι που περνά από το μυαλό μου ώστε να εξασφαλίσω ότι δεν θα το ξεχάσω.



Αν είστε από εκείνες που χρειάζονται οπωσδήποτε λίγη οργάνωση στη ζωή τους, διαλέξτε ένα όμορφο ημερολόγιο με σχέδιο που σας αντιπροσωπεύει και που θα θέλετε να το έχετε πάντα κοντά σας και αρχίστε να σημειώνετε! Τί να σημειώσετε;

Παρακάτω σας έχω μερικές ιδέες…

Λίστες που πρέπει όλες μας να κάνουμε:

1. Μακροπρόθεσμους στόχους και προσδοκίες
2. Βραχυπρόθεσμους / μηνιαίους στόχους
3. Εργασίες που πρέπει να ολοκληρώσετε αυτή την εβδομάδα
4. Δουλειές σπιτιού (οργάνωση ντουλάπας, γραφείου, κ.λπ.)
5. Συνήθειες που θέλετε να ξεκινήσετε
6. Πράγματα που θέλετε να αγοράσετε
7. Νέα Projects που θέλετε να ξεκινήσετε
8. Σημαντικές ημερομηνίες του επόμενου μήνα (γενέθλια, εκδηλώσεις, κ.λπ.)
9. Εβδομαδιαίο / μηνιαίο μενού οικογένειας
10. Διάφορες ιδέες που έχετε και που μπορούν να σας φανούν χρήσιμες αργότερα

Λίστες που πρέπει να κάνετε αν είστε blogger:

1. Θέματα για άρθρα στο blog σας
2. Στόχους που θέλετε να πετύχετε για το blog σας ή τα social media σας
3. Τρόπους προώθησης του blog σας και των social media σας
4. Σημαντικά projects και ιδέες για το blog σας
5. Δεξιότητες blogging που θέλετε να βελτιώσετε
6. Εταιρείες / brands με τις οποίες θα μπορούσατε να συνεργαστείτε
7. Άλλα blog με τα οποία θα μπορούσατε να συνεργαστείτε
8. Ιδέες / concept φωτογράφισης
9. Πηγές από όπου μπορείτε να προμηθευτείτε φωτογραφίες για το blog σας
10. Ιδέες και κείμενα για αναρτήσεις στα social media

Αυτό ήταν το post μας για σήμερα. Ελπίζω να σας άρεσε και να σας βοήθησε λίγο ώστε να ξεκινήσετε να οργανώνετε τις ιδέες σας.

Αν θέλετε να συμπληρώσετε κάτι στις παραπάνω ιδέες για λίστες, παρακαλώ αφήστε το σχόλιό σας από κάτω.

Σας ευχαριστώ για την ανάγνωση!

Μη ξεχάσετε να ακολουθήσετε την σελίδα μου στα social media

facebook  |  twitter  |  instagram 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

0 Σχόλια