Παιδικό δωμάτιο

από - 11:01 π.μ.

Παιδικό δωμάτιο


Η διακόσμηση ενός δωματίου για το μικρό σας αποτελεί πρόκληση. Το κλειδί για να αποφύγετε να δείχνει το δωμάτιο σαν να βγήκε από κατάλογο επίπλων είναι να αναμίξετε και να ταιριάξετε κομμάτια από διάφορες εποχές και να του δώσετε άφθονο χαρακτήρα. Το χρώμα διαδραματίζει επίσης σημαντικό ρόλο στην τόνωση των αισθήσεων, οπότε χρησιμοποιήστε το χωρίς περιορισμούς - αλλά έξυπνα!

Εδώ είναι μια συλλογή από γεμάτους προσωπικότητα, διασκεδαστικούς και εκλεκτούς χώρους για παιδιά. Προσοχή όμως! Προειδοποιούμε ότι με τέτοια διακόσμηση, το να τους στέλνετε στο δωμάτιό τους όταν είναι άτακτα δεν είναι τιμωρία!

Πηγή εικόνας: thedesignerpad.com

Πηγή εικόνας: www.car-moebel.de



































Πηγή εικόνας: amandinejules.com


ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

5 Σχόλια

  1. Πολύ μου αρέσουν τα δωμάτια που δεν έχουν το άκρως παιδικό στυλ. Την καλημέρα μου Διονυσία :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ε ναι δεν είναι τιμωρία να πηγαίνεις στον Παράδεισο...πολύ ωραίοι χώροι !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ όμορφα δωμάτια! Μακάρι να είχα και εγώ ένα τέτοιο όταν ήμουν μικρή! Θα πήγαινα τιμωρία μόνη μου^^

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ζηλε'υω !Σαν παιδί δεν είχα ποτέ δικό μου δωμάτιο .Πολύ τυχερά παιδιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή