Βραβείο

Βραβείο LIEBSTER!

3:53:00 μ.μ.0 Σχόλια


 
Πριν λίγες μέρες με μεγάλη μου χαρά έμαθα ότι κέρδισα το πρώτο μου βραβείο από την Ελεάνα και το υπέροχο My home..My memories... δύο χρόνια πριν!

Μα πώς μου είχε ξεφύγει κάτι τέτοιο;; Το σκέφτηκα, το ξανασκέφτηκα και επειδή "ποτέ δεν είναι αργά", αποφάσισα να απαντήσω και εγώ με τη σειρά μου στις ερωτήσεις που μου έθεσε η Ελεάνα την οποία και υπερευχαριστώ για το βραβείο.

Κανόνες

Ανέφερε 11 σημεία για τον εαυτό σου
Απάντησε στις 11 ερωτήσεις που σου υπέβαλλε αυτός που σου χάρισε το βραβείο
Βράβευσε με τη σειρά σου 11 ιστολόγια (με λιγότερο από 200 αναγνώστες κατά προτίμηση) και ενημέρωσε τους
Υπέβαλλε με τη σειρά σου 11 ερωτήσεις για αυτούς που βραβεύεις


11 Σημεία του εαυτού μου

1. Είμαι Γραφίστρια
2. Σπάνια βλέπω τηλεόραση
3. Απεχθάνομαι το ψέμα
4. Λατρεύω την φωτογραφία
5. Κάνω συλλογή από βιβλία
6. Αγαπημένο μου αντικείμενο είναι η κλεψύδρα
7. Κρατάω πάντα ένα στυλό στο χέρι μου
8. Δεν μπορώ να ζήσω χωρίς καφέ
9. Μετά τη δουλειά μου αρέσει να μαγειρεύω
10. Λατρεύω τα έντονα χρώματα στην διακόσμηση
11. Αγαπημένος χώρος... το γραφείο


Οι ερωτήσεις προς εμένα

1. Πιο καλή η μοναξιά?
«Η μοναξιά είναι ένα καλό μέρος για να επισκεφτείς, αλλά ένα άσχημο μέρος για να μείνεις»

2. 'Ετοιμάζω ταξίδι'... που θα ήταν αυτό?
Οπουδήποτε, αρκεί να έχεις καλή παρέα...

3. Ποιος στίχος τραγουδιού σε εκφράζει?
Αχ, ζωή κάτι μου κρύβεις κάτι μαγικό που το ποθώ... (Φωτεινή Βελεσιώτου)

4. Ποιό βιβλίο θα έκανες δώρο?
Το "Εξ αδιαιρέτου" της Γιοβάννα για την πολύ ενδιαφέρουσα πλοκή αλλά κυρίως για την αναγραφή στο οπισθόφυλλο του :
«Το πολύ γέλιο κλαίει. Το πολύ κλάμα γελάει. Δεν κατάλαβες, είπες, φίλε; Τι να καταλάβεις, τη ζωή; Ποιος την κατάλαβε ποτέ; Τη ζεις. Την ξέρεις. »

5. Μόνο αγάπη χρειάζεται η ζωή μας?
Αγάπη, εμπιστοσύνη, σεβασμός και πάνω από όλα υγεία... 


6. Ποια εποχή του χρόνου και γιατί?
Φθινόπωρο!! Γιατί δεν τα χρώματα της φύσης τη συγκεκριμένη εποχή απλά δεν υπάρχουν!!



7. Αγαπημένη ατάκα από ελληνική ταινία?
Είναι δύο από την ταινία «Φτηνά Τσιγάρα»:

«...με ενοχλεί να ακούω το "σ’ αγαπώ", ξέρεις είναι πολύ ύπουλο, κρύβει μια ερώτηση, το μ’ αγαπάς;»

«Θα 'θελα τόσο πολύ να σ' εντυπωσιάσω. Η μοναδική μας νύχτα ήταν ξαφνική και σύντομη σαν μια μπόρα. Ούτε που πρόλαβα ν’ αρχίσω, ούτε που πρόλαβα να σου πω την μοναδική μου ιδιότητα: είμαι συλλέκτης. Μαζεύω το πιο σκληρό κι άγριο πράγμα του κόσμου...στιγμές. Όταν έχω αυτό τον ξαφνικό πόθο να πετάξω και δεν έχω που να πετάξω...κρύβομαι στη συλλογή μου, γεμάτη καφέδες,  μποξέρ, χορευτές...τυχαία αγγίγματα, βρισιές, τρυφερούς παρανόμους, στοές, συναντήσεις, κραυγές...σιωπές, χωρισμούς, λόγια, λόγια, λόγια...Έτσι κι αλλιώς τα πράγματα θα κυλήσουν όπως θέλουν αυτά. Η ζωή ξέρει κι εγώ την εμπιστεύομαι.»

8. Θα διάλεγες σοκολατένιο ή σιροπιαστό?
Δεν καταλαβαίνω τι εννοείς...



9. Ρεαλισμός η ρομαντισμός καλύτερα?
Καλός ο ρομαντισμός αλλά ας είμαστε και λίγο προσγειωμένοι. Όλα θέλουν μέτρο.

10. Σε ποια άλλη εποχή ή δεκαετία θα ήθελες να ζήσεις?
Στην δεκαετία του 50 ή αλλιώς στη δεκαετία της κομψότητας

11. Ποιο στυλ διακόσμησης ταιριάζει στο χαρακτήρα σου?
Βιομηχανικό στυλ με έντονες πινελιές χρώματος. Απλά μοναδικό το αποτέλεσμα!!


Οι δικοί μου νικητές

http://kids-ofreneia.blogspot.gr/
http://gourmedies.blogspot.gr/
http://www.mama365days.blogspot.gr/
http://bitethemadness.blogspot.gr/
http://despinasstudio.blogspot.gr/
http://madebychara.blogspot.gr/
http://handymamacrafts.blogspot.gr/

Οι δικές μου ερωτήσεις:

1. Τι θα ήθελες να σου φέρει το 2016; 
2. Ποιο είναι το αγαπημένο σου βιβλίο; 
3. Ποιο είναι το "μυστικό" σου ταλέντο; 
4. Τι σου αρέσει να κάνεις τον ελεύθερό σου χρόνο; 
5. Ποια συμβουλή δεν θα ξεχάσεις ποτέ; 
6. Τι ήθελες να γίνεις όταν ήσουν μικρή; 
7. Τι έγινες όταν μεγάλωσες; 
8. Σε ποια πόλη μένεις; 
9. Τι αγαπάς περισσότερο από την πόλη σου;
10. Γιατί ξεκίνησες το blogging 
11. Ποια είναι η αγαπημένη σου κουζίνα;




Άρθρα που μπορεί να σας αρέσουν

0 σχόλια: